خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

وقتی که سیامک قادری از فیلتر گزینش عبور کرد!!!!!!

 

 

سیامک می گفت : یک روز توی پیاده رو به طرف میدان تجریش می‌رفتم، از دور دیدم یک کارت پخش کن خیلی با کلاس، کاغذهای رنگی قشنگی دستشه، ولی به هر کسی نمی ده!

خانم ها رو که کلا تحویل نمی گرفت و در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می‌کرد و معلوم بود فقط به کسانی کاغذ رو می‌داد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته باشند، اهل حروم کردن  تبلیغات نبود... 

 

احساس کردم فکر می‌کنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام رنگی گرون قیمت رو نداره، لابد فقط به آدمهای باکلاس و شیک پوش و با شخصیت می‌ده! از کنجکاوی قلبم داشت می‌اومد توی دهنم...!!!

خدایا، نظر این تبلیغاتچی خوش تیپ و با کلاس راجع به من چه خواهد بود؟! آیا منو تائید می‌کنه؟!

کفشهامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش نشسته بود پاک بشه و کفشم برق بزنه! شکم مبارک رو دادم تو و در عین حال سعی کردم خودم رو بی تفاوت نشون بدم! دل تو دلم نبود. یعنی منو می‌پسنده؟ یعنی به من هم از این کاغذهای خوشگل می‌ده...؟!

همین طور که سعی می‌کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با لبخند نگاهی بهم کرد و یک کاغذ رنگی به طرفم گرفت و گفت: "آقای محترم! بفرمایید"

قند تو دلم آب شد! با لبخندی ظاهری و بدون دستپاچگی یا حالتی که بهش نشون بده گفتم: ا ِ، آهان، خوب چرا من؟ من که حواسم جای دیگه بود و به شما توجهی نداشتم! خیلی خوب، باشه، می‌گیرمش ولی الآن وقت خوندنش رو ندارم!" کاغذ روگرفتم...

چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اونقدر هول بودم که داشتم با سر می‌رفتم توی کیک تولدی که دست یک آقای میانسال بود! وایسادم وبا ولع تمام به کاغذ نگاه کردم، نوشته بود:
 به پایین صفحه مراجعه کنید!

.
دیگر نگران طاسی سر خود نباشید، پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا............ 

 

وبلاگ رضا ضیایی طنازی

نظرات 3 + ارسال نظر
reza دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.bax06.ir

سلام به شما دوست عزیز

بزرگترین آپلود سنتر عکس موزیک فایل با حجم بالا افتتاح شد

با مجوز رسمی از ارشاد اسلامی دیگه عکسهاتون و فایل هاتون رو تو اینترنت واسه همیشه نگهدارید

عکس و فایل صوتی و تصویری آپلود کن هیچوقت از بین نمیره فیلتر نمیشه 3سال هم میمونه حال کن

دیگه عکس فایل موزیک تصوری خودتو اینجا اپلود کن ماندگاری تا 3سال با مجوز رسمی از ارشاد

اگه عضو هم بشی دیگه واسه خودت گالاری داری هیچکس حتی من نمیتونم عکسهای که اپلود میکنی

ببینم هیچ وقت عکس خصوصی شما هیچ کس نمیشه ببینه

سرور های ما در کاندا هستند از مورد امنیت مطمئن باشد


[قلب][گل]

اگه مشکلی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید

reza.bax06@yahoo.com

ما دیگه میتونید با استفاده از سایت ما موزیک فیلم موبایل فایل زیپ عکس فایل فلش و فایل رار و هر چیزی

دیگه از سایت ما آپلود کنید با لینک مستقیم ماندگاری دائمی با مجوز رسمی از ارشاد اسلامی
[قلب][خونسرد][تعجب][نیشخند][گل][گل][رضایت][بدرود]

نیوشا(ساحل حریر) پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

خیلی جالب بود.

الهه سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

خیلی بامزه بود با اون آب و تابی که شما تعریف کرده بودید اصلا انتظار یه همچین چیزی رو نداشتم در ضمن از اون قسمتی که گفتید خانم ها رو تحویل نگرفت اصلا خوشم نیومد یه پوئن منفی برای این جمله بهتون می دم.
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد