X
تبلیغات
رایتل

هشدار - مراقب پنی سیلین های چینی باشید

 

طی 2 روز 5 نفر به علت تزریق آمپول پنیسیلین و راینتیدین در یاسوج جان خود را

به دلیل نامعلومی از دست دادند و تلویزیون دولتی هم هیچ خبری را ازین داستان

تلخ منتشر نکرد. در صورت عارضه به هر گونه بیماری میکروبی یا هرنوع بیماری که

لازم به استفاده از آنیبیوتیک است و یا تزریق وریدی می باشد ، از تزریق ممانعت

به عمل آورید .و این موضوع را از طریق اینترنت و سایت های مستقل پیگیری کنید تا

علت آن مشخص شود.

http://www.aftabnews.ir/vdchx6nzm23nzid.tft2.html

آفتاب: یکی از جان‌باختگان، جوانی 18ساله به‌ نام "مجید شاکری"، دارای مدرک

دیپلم بوده که به علت سرماخوردگی به پزشک مراجعه کرده و گفته می‌شود بعد از

تزریق پنی‌سیلین جان خود را از دست داده است.



جوان دیگر "سیدرضا حسینی"، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد صنایع و از مدرسان

دانشگاه‌های استان بود که پدر وی نیز از پزشکان متخصص استان است که گفته می‌شود

چند ساعت بعد از تزریق پنی‌سیلین، جان خود را از دست داد و فرد سوم نیز که

تاکنون هویت آن برای ایسنا مشخص نشده، بعد از سرماخوردگی، پنی‌سیلین تزریق کرده

و جان خود را از دست داده است.



البته این پنی سیلین ها از کشور چین وارد شده اند و دولت دارد آنها را از بازار جمع میکند اما هنوز تو بازار هستند

نظرات (1)
زهرمار
پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:19 ب.ظ
خاک بر سرمان و حاک بر سرتان که حداقل معلوم نیست مربوط به چه تاریخی است
امتیاز: 0 0
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد