خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

قدم نحس و شم خبری عامل ۱۱ سپتامبر

روز 11 سپتامبر 2001 برای انجام یک ماموریت طولانی در نیویورک ، از فرودگاه وین عازم این شهر شدم و  ساعت 9 صبح این روز – درست موقع انفجار برج های دوقلوی نیویورک – در هواپیما چرت می زدم که خلبان هواپیما چرتم را به هم زد و  گفت :

ادامه مطلب ...

من آیت الله هستم نه حجت الاسلام والمسلمین

این القاب دکتر و استاد و غیره هم بعد از انقلاب برای خود داستانی دارد.خیلی ها عاشق این القاب هستند و اگر غیر از آن برایشان استفاده شود به قبایشان بر می خورد و خیلی ها هم که در حد القابشان هستند - اصلا اهمیتی به کاربرد آن نمی دهند و خیلی متواضع از کنار آن می گذرند. 

یکی از همکاران که اخیرا هم از سردبیری کنار گذاشته شده اند تعریف می کرد: خبری مربوط به آقای احمد خاتمی (نه سید محمد خاتمی) را با عنوان حجت الاسلام و المسلمین روی خروجی ارسال می کند.  

دقایقی نمی گذرد که یکی از دفترداران  ایشان تماس می گیرند و ضمن اعتراض به سردبیر برای استفاده از لقب حجت الاسلام و المسلمین به جای آیت الله - تاکید می کنند که آقای احمد خاتمی آیت الله هستند و خبر بایستی اصلاح شود. 

سردبیر وقت هم اینگونه توضیح می دهد که چون در حکم رهبری از ایشان بعنوان حجت الاسلام و المسلمین نامبرده شده او نیز از این عنوان استفاده کرده است. 

در هر صورت دفتر دار در نهایت قانع نمی شوند و با صدایی خشمگین نام سردبیر را می خواهد!