نامه بازرس تعاونی برای تشکیل مجمع فوق العاده بنا به درخواست اعضاء

 با تشکر از آقای جعفری بازرس محترم تعاونی مسکن برای ارسال این متن:

 بسمه تعالی

 جناب آقای فرهانی

ریاست محترم هیات مدیره تعاونی مسکن خبرگزاری جمهوری اسلامی

 احتراما، اینجانب بابک جعفری بازرس تعاونی مسکن حسب درخواست تعدادی از اعضای تعاونی و سهامداران پروژه زمین های مهر شهر (مشکات) ، طبق ماده 6 آئین نامه تشکیل مجامع عمومی موضوع تبصره 3 ماده 33 قانون بخش تعاونی درخواست تشکیل مجمع عمومی فوق العاده را برای رسیدگی به درخواستها و شکایات اعضای تعاونی مسکن دارم.

 پیشاپیش از همکاری و مساعدت شما در این زمینه سپاسگزارم.

 بابک جعفری – بازرس تعاونی مسکن ایرنا

۹۰/۰۹/۲۸

فراهانی و شاهمرادی: فقط مانده دستور کمیسیون ماده 5 !!

بالاخره پس از ماهها و سالها وعده و وعید و حرف اقای وکیلی در جلسه تعاونی که تا پایان ماه رمضان کار صدور اسناد اغاز می شود باز هم خلف وعده شده و باز هم گرفتاری . شاهمرادی هم می گوید همه مشکلات حل شده و فقط مانده کمیسیون ماده ۵ که معلوم نیست کی قرار است حل شود. اینها که بچه بسیجی و حزب اللهی هم هستند کار را به جایی رساندند که از اعتبار مقام معظم رهبری هم مایه گذاشتند و گفتند از دفتر آقا نامه گرفته ایم اما پس از جلسه تعاونی مسکن گفتند که نامه دفتر آقا گم شده است! به همین راحتی! اگر کس دیگری این حرفها را می زد هزار جور وصله ضدیت با نظام و  رهبری و هزینه از جایگاه رهبری به او می زدند اما اینها به همین راحتی با آبروی رهبری بازی می کنند و آب هم از آب تکان نمی خورد. حالا گفته می شود که اقای شاهمرادی نامه نوشته به لاریجانی و از او التماس دعا دارد! یکی نیست بگوید مرد حسابی لاریجانی و دولت که آبشان از یک جوب نمی رود زمین های ما چه دخلی به لاریجانی دارد؟! خلاصه پول های ما دود شده و به هوا رفته و هیچ کسی هم پاسخگو نیست و فقط وعده توخالی تحویل می دهند.

سهامداران عزیز باید هر چه زودتر اقدامی اساسی انجام دهند. برگزاری تجمعی اعتراضی در نمازخانه سازمان و در مراحل بعدی تجمع در برابر مجلس یا در برابر بیت مقام معظم رهبری برای رساندن صدای اعتراضمان می تواند راه حل خوبی باشد . مگر ما از سهامداران پروژه "نگین غرب" کمتر هستیم که تا کنون بارها تجمع اعتراضی برگزار کرده اند؟!

ضمن محكوميت آل خليفه/ از اسناد خبري نيست.

ضمن محكوميت جنايات آل خليفه در كشتار مردم بي دفاع بحرين و اعلام انزجار از بحرين و عربستان و امارات و همچنين ضمن محكوميت توطئه ها و فتنه هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در سوريه ، اعلام مي كنيم كه هنوز هم از اسناد زمين هاي مهرشهر خبري نيست و اقاي شاهمرادي مدير عامل تعاوني مسكن ايرنا طبق اخبار واصله ظاهرا با كشتي فعالان ايراني عازم بحرين شده است تا پيام حمايت ما را به گوش مردم مظلوم بحرين برساند. اميدواريم كه ايشان صحيح و سالم و به كشور بازگردد و به اميد خدا در اولين فرصت كار زمينهاي مهرشهر را به سر و سامان برساند. آمين

در ضمن شايعات درباره زمين ها همچنان ادامه دارد. در حالي كه شاهمرادي از چند ماه پيش كار پر كردن فرم ها براي صدور اسناد را اغاز كرده است ، بعضي ها مي گويند سر كاري است و سندي در كار نيست و تنها قرار است يك تعهد محضري داده شود. شايعاتي هم پخش شده مبني بر اينكه بازرسي وزارت تعاون وارد كار شده و مدارك خواسته است. اما شاهمرادي همچنان استوار ايستاده است كه كارها خوب است و ما اهل تبليغات نيستيم و ...خدا عالم است.

تبریک انتصاب شاهمرادی به ریاست بسیج سازمان

بسیج لشگر مخلص خداست - امام خمینی (ره)

انتصاب جناب آقای شاهمرادی رییس تعاونی مسکن ایرنا به سمت ریاست بسیج سازمان خبرگزاری را تبریک گفته و برای ایشان در این پست حساس بخصوص در عرصه جنگ نرم و مبارزه با دشمنان انقلاب آرزوی موفقیت داریم.

همچنین امیدواریم که سمت جدید و حساس آقای شاهمرادی موجب غفلت ایشان از وظایف خود در مقام مدیر عاملی تعاونی مسکن نشود بخصوص که پروژه زمین های مهرشهر همچنان بلاتکلیف است و وعده های ایشان هنوز عملی نشده است.

همچنین از زحمات آقای حسن حیدری ریاست پیشین بسیج سازمان قدردانی می کنیم.

 

دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

۱۲ بهمن ماه سرآغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن اسلامی را تبریک می گوییم.

سهامداران پروژه زمین های مهرشهر تعاونی مسکن خبرگزاری جمهوری اسلامی

کلاه گشادی که بر سرمان رفت ...

تقصیر خودمان است .... از ماست که بر ماست

تقصیر ما بود که گز نکرده پاره کردیم و به نصیحت ناصحان گوش ندادیم و به تعاونی مسکن اعتماد کردیم و وقتی گفت به هر نفر سه قطعه هم می دهیم از خودمان نپرسیدیم دلیل این همه دست و دل بازی !! چیست ؟ تقصیر ما بود که باور کردیم اطلاعیه تعاونی مسکن در بورد خبرگزاری جمهوری اسلامی را و باور نمی کردیم که تعاونی مسکن خبرگزاری رسمی نظام چنین بی گدار به آب بزند و ناشیانه ما را با اندک اندخته هامان به چاه بیاندازد... تقصیر خودمان بود که چشم بسته پول بی زبانمان را به حساب تعاونی واریز کردیم بی آنکه زحمتی به خودمان بدهیم و یک توک پا تا همین مهرشهر بیخ گوشمان برویم و ببنیم این چه آشی است که تعاونی برایمان بار گذاشته است ... مبادا یک وجب روغن رویش باشد... کاش رفته بودیم همان موقع تا می دیدیم این زمین خارج از محدوده مهرشهر است و حتی از سنگ فروشي هاي خارج شهر هم خارجتر از شهر است و با فرودگاه پيامي كه وسط بيابان است رقابت مي كند و زمين هاي ايرانگري هم سالهاست كه آنجا مانند آينه دق زل زده در چشم صاحبانش و مانند بختك افتاده روي جان و ذهنشان... همين امروز مسوول بنگاه املاك "امين" مهر شهر گفت كه زمين ۱۰۰۰ متري پشت سنگ فروشي ها با سند متري ۴۰۰۰۰ (چهل هزار تومان) يعني زمين هزار متري با سند فقط ۴۰ ميليون تومان و تعاوني مسكن و نوابغش شاهمرادي و فراهاني ۳ سال پيش بابت زمين ۲۰۰ متري مشاع كه سندي هم نداشت از ما كارمندان يك لا قبا ۱۵ ميليون تومان ناقابل دريافت كرد .....

از ماست كه بر ماست .. حقمان است تقصير شاهمرادي و ديگران هم نيست. تقصير خودمان است .....

کلاهبرداری میلیاردی در تعاونی مسکن اداره برق برملا شد...

در خبرها آمده بود که تعاونی مسکن اداره برق میلیاردها تومان کلاهبرداری کرده است. شاهمرادی گفت که در نزدیکی زمین های مهرشهر هم زمین داشته اند اما ارتباطی با ما پیدا نمی کند. هفته پیش وکیلی از اعضای هیات مدیره گفت که بزودی خبرهایی می دهیم اما شاهمرادی باز گفت که نخیر وکیلی حرفهای ما را تکرار کرده است و وضع همانطوری است که گفتیم گیرهای کوچکی دارد که رفع می شود و امیدواریم تا سال جدید بدون سند خارج نشویم !!!

به هر حال امیدواریم که زمین های مهرشهر مشمول کلاهبرداری نشود و پولهایی که صدها نفر با عرق جبین گردآوری کرده اند به باد هوا و کیسه دزدان بیت المال و زمین خواران و ... نرود و ... 

بازرسان وزارت تعاون پروژه مهرشهر را بررسی می کنند

شماری از همکاران ایرنا و سهامداران زمین های مهرشهر طی شکایت و درواقع درخواستی به بازرسی کل وزارت تعاون خواستار بررسی پروژه زمین های مهر شهر شده اند.

به این ترتیب بزودی بازرسان وزارت تعاون برای بررسی و تحقیق در این خصوص وارد کارزار می شود.

بدیهی است که ما خواستار برکنار شاهمرادی مدیر عامل و فراهانی رییس هیات مدیره تعاونی نیستیم چرا که شاید اینها الان بدشان نیاید که بروند دنبال کارشان و از زیر بار مسوولیت شانه خالی کنند.

ما از وزارت تعاون می خواهیم که مو را از ماست بکشد و از مرحله خرید زمین تمام اسناد و قول نامه ها و چک های رد و بدل شده و همچنین تمام حساب های بانکی را بررسی کند تا خدای نکرده سوء استفاده های احتمالی مشخص شود و اگر چنانچه پروژه مشکل بزرگی دارد که از چشم سهامداران پنهان مانده است مشخص شود.

 

مسوولان تعاونی مسکن پاسخگو نیستند

با گذشت ماهها از قول ها و وعده های توخالی مسوولان تعاونی مسکن متاسفانه شاهد هستیم که هیچکدام از وعده ها عملی نشده است و مسوولان تعاونی و شخص شاهمرادی با بی اعتنایی به سهامداران پاسخ می دهند و با حالتی از بی اعتنایی می گویند :"یک ذره مانده است" صبر کنید. در واقع اینها دارند به سهامداران که میلیاردها تومان پول وارد پروژه کرده اند اهانت می کنند اما تلاشهایی برای شکایت از تعاونی در وزارت تعاون در دست اقدام است و برخی از سهامداران نیز در صدد رایزنی با شخص دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری در سفر ایشان به استان البرز هستند.   

خبری از اسناد و .........  نیست

 
بلاگفا هم برای انسداد اطلاع رسانی در ایرنا فیلتر شد
اعتراف  مسئولان تعاونی: در برخی مسائل پنهان کاری کردیم

آقای ..... در آخرین گفتگوی خود با برخی از همکاران ناخواسته تصریح کرد که پروژه زمین های مهرشهر در برخی مسائل مشکلاتی داشته که وی ناچار از پنهان کاری در این جنبه ها شده است.
اکنون به نمایندگی از سهامداران از بازرسان بخصوص اقای حاجیان بازرس باشرف تعاونی مسکن می خواهیم که نسبت به شفاف سازی جنبه های مخفی زمین های مهرشهر تلاش کند.

 با اینکه رییس هیات مدیره  یک ماه قبل از ماه رمضان گفته بود بزودی و ظرف یکی دو هفته کار تمام می شود باز هم می بینیم که کار خوابیده است و خبری از اسناد نیست. 

مسئول محترم تعاونی در هر بار مراجعه برای ساکت کردن معترضان وعده و حرف تازه ای هم چاشنی حرف هایش می کند مثلا اخیرا گفته بود: ما حتی پیش بینی هم کرده ایم و برای تسریع در کار !!!! حتی تهیه نقشه های ساخت و ساز را نیز آغاز کرده و چند نمونه نقشه تهیه کرده ایم .
اقای....  با این ادعا چند برگ کاغذ را نیز به یکی دو تن از همکاران نشان داده است اما یکی از همکاران که این برگه را دیده است می گوید چند روز پیش از این وعده اقای محترم... ُ -  آن برگه را در سرویس اداره دست چند تا از بچه ها دیده است! ظاهرا آن برگه مربوط به آپارتمان شخصی یکی از همکاران بوده است که برای کارهای فنی در اختیار اقای.....  بوده و ایشان هم این برگه ها را به عنوان نقشه های زمین های مهرشهر !!! نشان داده است.

هیهات از این همه صداقت و زیرکی و کیاست! دست مریزاد!
به هر حال امیدواریم اقای حاجیان عزیز هر چه زودتر نتایج بازرسی های خود را برای تنویر افکار عمومی و اذهان سهامداران اعلام فرماید.

بر گرفته شده از نظرات همکاران

باز بودن نظرات بدلیل فیلتر شدن مدیریت بلاگ فا در ایرنا

قابل توجه همکاران محترم

همانگونه که مطلع هستید اخیرا بخش مدیریت بلاگ ها بخصوص بلاگفا در ایرنا از سوی معاونت فنی و رییس هیات مدیره تعاونی مسکن فیلتر شده است و امکان دسترسی به مدیریت وبلاگ مهر شهر در ایرنا وجود ندارد.

به همین دلیل بخش نظرات وبلاگ مهر شهر از این پس باز  است تا نظرات و مطالب همکاران مستقیم روی وبلاگ قرار گیرد.

ضمنا همکارانی که علاقه مند هستند مطالبشان مستقیم روی صفحه اول وبلاگ قرار گیرد اعلام فرمایند تا یوزر وپسورد در اختیار گذاشته شود. هدف موسسان این وبلاگ همکاری جمعی است.

                                                 با سپاس

آقای فراهانی رییس محترم هیات مدیره چرا پاسخ نمی دهید!!!

 جناب آقای فراهانی رییس محترم هیات مدیره  تعاونی مسکن

 با سلام و احترام

پیرو نامه اعتراضی اخیر اعضا به اطلاع می رساند که متاسفانه عدم تعهد و مسئولیت هیات مدیره و در وحله نخست جنابعالی بعنوان رییس هیات مدیره در پاسخگویی و اجرای تعهدات خود و درخواست های اعضا ذینفع در پروزه مهر شهر (مشکات) برای اعضا چاره ای  جز اقدام قانونی و پیگیری مشکل این زمین ها از طریق مراجع قانونی نخواهد گذاشت.و لذا مسائل زیر بعنوان آخرین اقدام از سوی اعضا در مجموعه درون سازمانی اعلام می شود و امید است این بار بعد از چند سال نامه نگاری و تهیه طومار و اعتراض، پاسخ روشن و اقدامی عاجل از سوی جنابعالی  صورت گیرد.

 1- متاسفانه تا کنون هیچ یک از نامه ها و طومار های اعضا در دو سال گذشته نه از سوی جنابعالی و نه از سوی بازرسان مورد توجه قرار نگرفته است که این معنایی جز عدم  تعهد و پاسخگویی  هیات مدیره ندارد.

در آخرین نامه اعتراضی به بازررسان و جنابعالی درخواست شده بود با برگزاری مجمع فوق العاده وضعیت زمین های مهر شهر مشخص و پاسخ روشنی به اعضا داده شود و وضعیت عملکرد هیات مدیره مورد بحث قرار گیرد.

اعضا تعاونی مسکن به احترم سال های همکاری قصد ندارند این مشکل را با پیگیری از طریق بازرسی وزارت تعاون و مراجع قضایی به بیرون از سازمان بکشند اما یقینا این قصد با عملکرد غیر مسئولانه شما  نمی تواند تداوم یابد  و امید است اعضا ناچار به برگزیدن این راه حل نشوند.

 2- آقای حاجیان بازرس محترم هیات مدیره بر اساس اظهارات شما،  اعضا هیات مدیره  نقل کرده اند (به اینجانب) مشکل زمین های مهر شهر تا یک هفته دیگر حل خواهد شد. اعضا ذینفع در پروژه مهر شهر هر چند در سال های گذشته از این هفته ها زیاد داشته اند اما انتظار این است تا پایان مهر ماه یعنی 2 هفته دیگر شاهد برگزاری مجمع عمومی  فوق العاده باشند و در صورتی که بازرسان و خود هیات مدیره این مجمع را برگزار نکند اعضا ذینفع خود راسا و از طریق وزارت تعاون و بازرسان این وزارت خانه (موافقت دو سوم قانونی مجمع در اختیار است) مجمع فوقالعاده را طبق قانون تعاونی ها مصوب وزارت تعاون  برگزار خواهند کرد .

 

در خاتمه ضمن تشکر از توجه بیشتر جنابعالی بعنوان رییس هیات مدیره، این مسئل نیز مورد تاکید قرار می گیرد  که طبق اساسنامه تعاونی مسئولیت مستقیم جنابعالی بعنوان رییس محترم هیات مدیره  در قبال تعهدات هیات مدیره بیش از سایرین است و این توقع قانونی وجود دارد که حداقل برای یک بار به درخواست های اعضا پاسخ دهید.

  رونوشت:      بازرسان و اعضا محترم هیات مدیره و تعاونی

                                                                                 با تجدید احترام

                                                                                 گروهی از اعضا تعاونی

 

از شاهمرادی و اسناد زمین ها خبری نیست

منشور کوروش رونمایی شد

اسناد مهرشهر رونمایی نشد

ماه رمضان هم به پایان رسید شهردار جدید مهرشهر هم از حج بازگشت اما از اسناد زمین ها خبری نیست که نیست و وعده های شاهمرادی همچنان توخالی است. برخی منابع آگاه می گویند مشکل سند اصلی و مادر وجود دارد و تعاونی هنوز سند نگرفته است اما شاهمرادی سال گذشته گفته بود که سند اصلی زمین به نام تعاونی است و در تعاونی موجود است. حالا که منشور کوروش رونمایی شده است معلوم نیست چرا شاهمرادی از سند اصلی زمین رونمایی نمی کند؟؟؟

پروژه مسکن مهر ؛ شکستی دیگر در کارنامه تعاونی مسکن ایرنا

پروژه هشتگرد - ۹۹ ساله - در باتلاق بي كفايتي هيات مديره تعاوني مسكن 

همزمان با فعاليت ساير ارگان ها و نهادها در واگذاري و ساخت زمين هاي ۹۹ ساله براي اعضاي خود، تعاوني مسكن خبرگزاري كوچكترين حركت مثبتي در اين خصوص نداشته و صرفا به اتلاف وقت و عدم پاسخگويي به اعضا به اين رويه ناصواب ادامه مي دهد.

بيش از دو سال است كه اين تعاوني از اعضاي خود هزينه اوليه را دريافت كرده ولي در ازاي آن هيج اقدام عملي و جدي انجام نداده كه باعث نگراني اعضا از سوء مديريت تعاوني مسكن سازمان شده است.

مسوولان تعاوني مسكن در اين زمينه نيز مانند پروژه زمين هاي مهرشهر تنها به دادن وعده و وعيدهاي تكراري بسنده مي كنند و معلوم نيست چه اقدامات عملي انجام داده اند.

اين مساله در كنار بلاتكليفي پروژه چند ميلياردي زمين هاي مهرشهر تاكيد ديگري است بر لزوم برگزاري مجمع فوق العاده تعاوني مسكن براي بررسي جدي عملكرد هيات مديره اين تعاوني.

شکایت از  تعاونی مسکن درمورد پروژه مهر شهر (مشکات) (متن اصلاح شده)

جمعی از اعضای تعاونی مسکن و سهامداران پروژه زمین های مهرشهر قرار است با شکایت از اعضا تعاونی مسکن  در مراجع قانونی  و ارائه آن به آقای محمود حاجیان بازرس محترم تعاونی مسکن (و وزارت تعاون و حراست)  درخواست برگزاری مجمع فوق العاده  در مورد وضعیت زمین های مهر شهر (مشکات) را مطرح کنند.

در این شکایت به تخلفات و نقض مکرر وعده های هیات مدیره تعاونی مسکن اشاره شده است. متن این شکایت به شرح زیر است و برای جمع آوری امضا اعضا بعد از نظر خواهی در مورد این شکایت اقدام خواهد شد.

 

ادامه نوشته

آگهی فروش زمین

یک قطعه ۲۰۰ متری دو کله

۳۵ میلیون تومان مقطوع  

دوستان عزیز ایرنایی ، سهامداران و دوستان و آشنایان

یک قطعه ۲۰۰ متری دو کله از زمین های مهرشهر با قیمت ۳۵ میلیون تومان فوری به فروش می رسد.

به دلیل تماس های مکرر سهامداران و شکایت از اینکه قیمت پایه زمینها با این اقدام پایین آورده می شود قیمت مبنای فروش ۳۵ میلیون تومان تعیین می شود. 

این افزایش قیمت با توجه به هدفمند شدن یارانه ها و ۸ برابر شدن قیمت حامل های انرژی بسیار ناچیز است.

جهت خرید با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۱۳۷۸ آقای بابک جعفری تماس بگیرید.

نتایج نظرسنجی

بركناري هيات مديره: ۶۴ درصد

ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

به اطلاع اعضای محترم تعاونی مسکن ایرنا و سهامداران پروژه زمین های مهرشهر می رساند که بنابر نتایج نظرسنجی این سایت از مجموع ۱۴ رای ماخوذه ، ۹ نفر معادل ۲/۶۴ درصد به بركناري هيات مديره راي داده اند. البته بديهي است كه راي ۱۴ نفر از ميان چندصد عضو تعاوني مسكن ناچيز است اما اين آرا به عنوان يك نمونه آماري از ميان كل اعضا به حساب مي آيد همچنين بايد توجه داشت كه خيلي از اعضا به سايت دسترسي ندارند و خيلي ها نيز به دليل كوتاهي مدت نظرسنجي امكان راي دادن نداشته اند.

به هر روي با توجه به نتايج نظرسنجي از هفته آينده به ياري خدا اقدامات اوليه براي برگزاري مجمع عمومي فوق العاده اغاز خواهد شد.


« راهکار زمینهای مهرشهر »
 
با کدام راهکار در زمین های مهرشهر موافقید؟

1- تشکیل هیات امنا
.
.
 2رای - 14.2%
.

2- برکناری هیات مدیره
.
.
 9رای - 64.2%
.

3- هیچکدام
.
.
 3رای - 21.4%
.

توضیح مهم درباره مجمع فوق العاده

بسمه تعالي

به اطلاع همکاران و اعضای محترم تعاونی مسکن ایرنا می رسانیم پیرو برخی اظهارنظرهای کتبی و شفاهی ، ذكر اين نكته ضروري است كه ارائه درخواست كتبي براي تشكيل مجمع فوق العاده به معناي كينه و دشمني با هيات مديره كنوني نيست سهل است ما بارها مراتب تشكر و قدرداني خود را از زحماتي كه اين عزيزان كشيده اند اعلام كرده ايم اما به نظر مي رسد كه ايجاد تحولاتي در تركيب هيات مديره به سود همه اعضا و پيشبرد پروژه ها است. از اينرو سهامداران پروژه مهرشهر درصدد آن هستند تا با وارد كردن اعضاي جديد به تركيب هيات مديره در واقع خون تازه اي به رگهاي تعاوني مسكن تزريق كنند و موجب تحرك و پويايي بيشتري در تعاوني شوند.

در گام بعدي از افراد باتجربه و با انگيزه درخواست خواهيم كرد كه براي عضويت در هيات مديره نامزد شوند و حتي اعضاي فعلي نيز مي توانند نامزد شوند و مسلم است كه افرادي اكثريت آرا را به دست آورند وارد هيات مديره تعاوني مسكن ايرنا خواهند شد.

اعضاي كنوني هيات مديره:

احمد فرهاني ( رييس هيات مديره ) - محمد رضا شاهمرادی (مدير عامل)‌ -  سيد مرتضي وكيلي ( نايب رييس) - علیرضا شوریده شهری ( دبير)  -  حسن حیدری -  محمد رضا جعفرملک  -  مهدی فیلسوف زاده قمصری 

بازرسان: آقايان برقي و حاجيان

بديهي است افرادي كه از اين جمع زحمت كشيده اند مي توانند در تركيب باقي بمانند اما چند نفري كه تنها حكم سياهي لشگر را دارند بايد جاي خود را به افراد باتجربه و دلسوز و پيگير و جدي بدهند تا انشاالله پروژه هاي تعاوني بخصوص پروژه زمين هاي مهرشهر زودتر به سرانجام برسد.

اطلاعيه مهم درباره زمين هاي مهرشهر

همکاران عزیز و سهامداران محترم پروژه زمین های مهر شهر

همانطور که اطلاع دارید بیش از دو سال از سرمایه گذاری چند میلیاردی در پروژه زمین های مهر شهر می گذرد و تعاونی مسکن ایرنا با وجود قول ها و وعده های مکرر تا کنون از اجرای اولین و بدیهی ترین تعهد خود مبنی بر صدور اسناد زمین ها باز مانده است. برای این بدعهدي هم توجیهات و بهانه های مختلفی از جمله وقت گیر بودن کارهای اداری ذکر می شود. البته در اینکه تعاونی مسکن در این دو سال برای پروژه زحمت کشیده است شکی نیست و از این بابت باید قدردان زحمت های آنان باشیم اما این همه موجب نمی شود که تعاونی در قبال عمل نکردن به تعهدات خود پاسخگو نباشد.

برخی از سهامداران این پروژه که از همکاران ایرنا هستند در تماسها و رایزنی های مختلف به این نتیجه رسیدند که مسوولان کنونی تعاونی به هر علت یا کم تجربه بودن یا گرفتاری در مشغله های مختلف توان پیشبرد سریع پروژه مهرشهر را ندارند. از این رو این دسته از همکاران دو راهکار را برای تغییر و تحول و پیشبرد سریعتر و شفاف تر شدن پروژه مد نظر دارند:

اول : تعیین هیات امنایی از میان همکاران و سهامداران برای گرفتن مسوولیت پروژه از تعاونی و پیگیری جدی کارهای این پروژه. بدیهی است که این امر نیازمند تایید تعاونی مسکن است و همچنین افرادی باید برای این کار در هیات امنا عضو شوند که وقت و فراغت کافی داشته و به چم و خم کارهای اداری و فن مذاکره و رایزنی و امتیاز دادن و امتیاز گرفتن آشنا باشند. لازم به ذكر است كه پيش از اين در پروژه هاي سعادت آباد چنين هيات امنايي تشكيل شده است.

دوم: جمع آوری امضا از یک سوم اعضای تعاونی مسکن يا كسب نظر موافق يكي از بازرسان براي مطرح ساختن درخواستي طبق اساسنامه تعاونی ها براي تشکیل مجمع عمومی فوق العاده برای برکناری هیات مدیره و  انتخاب هیات مدیره و مدیر عامل جدید برای تعاونی مسکن ایرنا. طبق ماده ۲۵ اساسنامه تعاونی مسکن ، در صورت درخواست يك سوم اعضاي تعاوني يا درخواست هر يك از بازرسان براي تشكيل مجمع عمومي فوق العاده، هيات مديره مكلف است حداكثر ظرف مدت يك ماه نسبت به انتشار آگهي دعوت مجمع عمومي اقدام كند.

سايت زمين هاي مهرشهر از امروز به مدت يك هفته براي نظرخواهي از شما همكاران و سهامداران در اين خصوص اقدام به برگزاري نظرسنجي مي كند. بديهي است پس از يك هفته طبق خواست اكثريت شركت كننده در نظرسنجي براي تشكيل هيات امنا از طريق ارائه درخواست كتبي به مدير عامل تعاوني مسكن يا جمع آوري امضا از يك سوم امضا براي تشكيل مجمع عمومي فوق العاده اقدام خواهد شد.

براي شركت در نظرسنجي به ستون سمت چپ وبلاگ برويد

و من الله توفيق

اطلاعیه مهم

اطلاعیه مهم سایت زمین های مهرشهر روز شنبه منتشر می شود

به اطلاع سهامداران محترم پروژه زمین های مهرشهر می رساند که در پی بحث ها و رایزنی های مهم گروهی از اعضای تعاونی مسکن ایرنا اطلاعیه مهمی در خصوص راهکارهای پیش رو در این زمینه و پیشبرد سریعتر پروژه روز شنبه در همین سایت منتشر می شود.

اطلاعیه مهم سایت زمین های مهرشهر

اطلاعیه مهم

حضور اعتراضی روز شنبه لغو شد 

دوستان عزیز ؛ سهامداران عزيز پروژه زمين هاي مهرشهر

با توجه به اينكه طبق تصريح هیات مدیره تعاونی مسکن قرار است هفته آينده نتايج نهايي زمين هاي مهرشهر اعلام شود، به دليل ابراز حسن نيت سهامداران، حضور اعتراضي روز شنبه در دفتر تعاوني مسكن لغو مي شود.

سايت زمين هاي مهرشهر با تشكر از صبر و حوصله سهامداران محترم پروژه اطمينان مي دهد كه در آينده در صورت عملي نشدن وعده هاي تعاوني مسكن ، حق هرگونه شكايت از جمله تقاضاي تشكيل مجمع عمومي فوق العاده و بركناري هيات مديره محفوظ است.

یا حجت ابن الحسن    ریشه ظلم رو بکن

برقی بازرس تعاونی: خودتان بازرس می شدید!!!

اقای برقی یکی از بازرسان تعاونی که روز رای گیری در جلسه حضور نداشت و با امداد غیبی انتخاب شد در جواب شکایت های گروهی از همکاران ایرنا و سهامداران زمین های مهرشهر ضمن توجیه بدقولی های مسوولان تعاونی به شاکیان گفت: خودتان بازرس می شدید!!!

برقی همچنین گفت که در پروژه هایی از این دست صدور اسناد ۱۰ تا ۱۵ سال طول می کشد!!

این در حالی است که بدقولی و سرکار گذاشتن های مسوولان تعاونی همچنان ادامه دارد.

فراهانی رییس هیات مدیره روز چهارشنبه گفته بود: کار تمام شد!

اما شاهمرادی مدیر عامل روز شنبه گفت: کار اداری همین است؛ زمان مي برد!

شنيده شده است كه گروهي از سهامداران زمين هاي مهرشهر در نظر دارند در روزهاي آينده با تجمع در برابر دفتر شاهمرادي خواستار تسريع تعاوني در صدور اسناد شوند.

یک وعده تازه از تعاونی مسکن

اولین اسناد زمین های مهرشهر روز سه شنبه تحویل داده می شود

روز شنبه آینده ماکت شهرک مروارید در سازمان نصب می شود

...............................

اقایان شاهمرادی و فراهانی و ..... دو صدگفته چون نیم کردار نیست

امیدواریم که این بار وعده شما محقق شود

پروژه زمین های مهرشهر با رای اکثریت پروژه مروارید نامگذاری می شود

با رای ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی

پروژه زمین های مهر شهر "پروژه مروارید" نامگذاری می شود

با رای ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی سایت زمین های مهرشهر نام این پروژه به "مروارید" تغییر می یابد.

ضمن تشکر از توجه و حسن انتخاب سهامداران محترم لازم به ذکر است که چنانچه برخی از اعضا در مورد این نام اعتراض دارند می توانند در جلسه بعدی مجمع که احتمالا جلسه ای اضطراری برای برکناری هیات مدیره خواهد بود اعتراض خود را مطرح کنند تا رای گیری کتبی در مورد نام پروژه صورت گیرد.

 

« نام پروژه زمین های مهرشهر »
 
کدام نام را مناسب پروژه زمین های مهرشهر می دانید؟

1- مروارید
.
.
 8رای - 50%
.

2- گلشید
.
.
 0رای - 0%
.

3- گلدیس
.
.
 2رای - 12.5%
.

4- پارادیس
.
.
 1رای - 6.2%
.

5- مرجان
.
.
 2رای - 12.5%
.

6- هیچکدام - خودم پیشنهاد می دهم
.
.
 3رای - 18.7%
.


عنوان نظرسنجی: نام پروژه زمین های مهرشهر
تاريخ شروع نظرسنجی: 1389/3/26
مجموع نظرات: 16
آدرس: http://mehr-shahr.blogfa.com/

عملکرد تعاونی در زمین های مهرشهر بسیار ضعیف و غیرشفاف

بیش از ۶۰ درصد سهامداران عملکرد تعاونی را بسیار ضعیف می دانند

بر اساس نتایج نظرسنجی که از تاریخ سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد بیش از ۶۰ درصد از اعضای تعاونی مسکن و سهامداران پروژه زمین های مهرشهر را بسیار ضعیف و غیرشفاف دانسته اند.

خوب است که مسوولان تعاونی به خود آیند و هرچه زودتر برای عملی کردن وعده های خود و تحویل اسناد زمین ها اقدام کنند.

 

« زمین های مهرشهر »
 
عملکرد تعاونی مسکن را در پروژه مهرشهر چگونه ارزیابی می کنید؟

1- عالی
.
.
 15رای - 12.1%
.

2- خوب
.
.
 2رای - 1.6%
.

3- متوسط و معقول
.
.
 12رای - 9.7%
.

4- ضعیف
.
.
 20رای - 16.2%
.

5- بسیار ضعیف و غیرشفاف
.
.
 74رای - 60.1%
.


عنوان نظرسنجی: زمین های مهرشهر
تاريخ شروع نظرسنجی: 1389/3/3
مجموع نظرات: 123
آدرس: http://mehr-shahr.blogfa.com/

سخنی با مسوولان محترم تعاونی مسکن

ما سهامداران پروژه مهرشهر تعاونی مسکن ایرنا با گذشت بیش از دو سال از سپرده گذاری و سپردن امانت به دست شما به حکم عرف، قانون و شرع مقدس و مذهب سرخ تشيع علوي خواستار احقاق حق خود و وفاي به عهد شما هستيم.

آقاي شاهمرادي شما به عنوان مسوول تعاوني مسكن كه بيش از دو سال است در حال وعده دادن هستيد كاش به همان ميزاني كه دغدغه افزايش حقوق خود در نشست مجمع عمومي را داريد دغدغه عمل به وعده هايتان را نيز داشته باشيد....

طبق وعده شما بايد در هفته آينده آگهي صدور اسناد براي اطلاع رساني در تابلوي اعلانات نصب شود و ظرف دوماه تا دو ماه و نيم كل اسناد صادر شود در غير اين صورت شفاف سازي سايت زمين هاي مهرشهر با انتشار فايل صوتي اظهارات و وعده هاي تكراري شما وارد مرحله تازه اي خواهد شد و در مراحل بعد سهامداران اين پروژه اقدامات ديگري را نيز براي دفاع از حق خود در دستور كار قرار خواهند داد.....

ادامه نوشته

شاهمرادی: از چهارشنبه صدور اسناد آغاز می شود

شاهمرادی مدیر عامل تعاونی مسکن ایرنا اعلام کرد که از چهارشنبه این هفته ۹ تیر ماه ۱۳۸۹ کار صدور اسناد زمین های مهرشهر آغاز می شود. از چهارشنبه ۵۰ نفر اول که مدارکشان ارسال شده است برای دریافت اسناد خود باید به دفاتر ثبت اسناد در کرج مراجعه کنند و از هفته آینده نیز به مرور افراد دیگر اسناد خود را دریافت خواهند کرد.

امیدواریم که اینبار وعده تعاونی مسکن جامه عمل بپوشد .

کرج استان شد؛ زمين هاي مهرشهر در بورس ساخت و ساز قرار گرفت

نماينده مجلس: با استان شدن کرج زمین های منطقه به شدت گران می شود

موسي غضنفر آبادي نماينده بم در مجلس گفت:با استان شدن کرج، نه مشکل اشتغال مردم حل مي‌شود و نه معضل نان و آب مردم رفع مي‌شود، بلکه مشکل گراني زمين و ساير مشکلات را ايجاد مي‌کند.

کريم عابدي، نماينده فردوس و طبس درمجلس نيز با يادآوري افزايش جمعيت استان‌هاي تازه تاسيس افزود: اگر شهر کرج به استان تبديل شود جمعيت آن از حدود سه ميليون نفر به پنج ميليون افزايش مي‌يابد.

ضمن تبريك به همه سهامداران پروژه زمين هاي مهرشهر از مسوولان تعاوني مسكن مي خواهيم هرچه زودتر نسبت به صدور اسناد و كسب جواز ساخت و ساز اقدام كنند. مهرشهر و شهرك جديدي كه در زمين هاي ايرنا احداث مي شود مي تواند به يكي از مناطق مسكوني زيباي استان البرز تبديل شود.

ادامه نوشته

وعده ای جدید از تعاونی مسکن

حاجیان بازرس اول تعاونی: هفته آینده اطلاعیه صدور اسناد صادر می شود

در حالی که شاهمرادی مدیر عامل تعاونی مسکن ایرنا چند روزی است از دسترس خارج شده است آقای حاجیان بازرس اول تعاونی در پیگیری همکاران به ایشان گفته است که مدارک بر طبق شماره قطعات زمین از شماره یک تا ۵۰ ارسال شده و هفته آینده اطلاعیه ای در این مورد صادر می شود تا صاحبان ۵۰ قطعه اول برای انجام امور اداری و دفتری و دریافت اسناد به کرج مراجعه کنند.

حاجیان همچنین خبر داد که در فاصله ۲ کیلومتری از زمین های مهرشهر پروژه ای از مسکن مهر آغاز شده و کار ساخت و ساز آن با جدیت دنبال می شود.