خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

اخراج برادر کمال خرازی از ایرنا

سال های اولیه دهه 60 هادی خرازی -  برادر کمال خرازی مدیر عامل ایرنا که دانشجو بود، برای امرار معاش در خبرگزاری نیز به صورت قراردادی استخدام و در شیفت شب فعالیت می کرد.

نوشته شده در جمعه هشتم شهریور 1387 ساعت 1:58 شماره پست: 5

شبی حمید هوشنگی معاون خبر سر زده برای بازدید به اتاق خبر مراجعه و می بیند که هادی خرازی خواب است.یادداشتی برای او می گذارد به این  عبارت:" هر وقت از خواب بیداری شدید با من تماس بگیرید."ساعت 6 صبح هادی خرازی از خواب بیدار و با دیدن یادداشت با هوشنگی تماس می گیرد.حمید هوشنگی نیز او را با کسر دو روز از حقوق تنبیه می کند. دقیقا در شیفت بعد که هادی خرازی دوباره شیفت کاری خود را می گذراند و انتظار مراجعه دوباره هوشنگی را نداشت، حمید هوشنگی مجددا حدود ساعت 2 بامداد به خبرگزاری می رود و دوباره مشاهده می کند که هادی خواب است. هوشنگی این بار او را به 10 روز کسر حقوق جریمه می کند.بعد از این ماجرا دکتر خرازی مدیر عامل -  هوشنگی را احظار و به او گلایه می کند. هوشنگی نیز در پاسخ به دکتر خرازی می گوید:" اتفاقا من  ملاحظه کردم وگر نه بایستی او را چون برادر شماست اخراج کرد."ا  هوشنگی تعریف می کرد:" دقیقا در شیفت سوم هادی خرازی که  دوباره انتظار بازدید من را نداشت ،  نیمه شب به کمال خرازی تلفن زدم و از او خواستم که با من به ایرنا بیاید. وقتی با دکتر وارد اتاق خبرشدیم دوباره دیدیم که هادی   خواب است. دکتر نیز با عصبانیت داد و فریاد به راه انداخت و به من گفت او (هادی خرازی) را   اخراج کنید. من نیز فردا صبح حکم اخرج هادی برادر دکتر خرازی مدیر عامل را امضا و او را از ایرنا بیرون کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد