خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

استراتژی رقابتی ایرنا

استراتژی رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی ( IRNA ) برای حضوردرشبکه مجازی گردش خبر جهانی(Virtual Network)
ادامه مطلب ...

باز خرید از ایرنا....آفتاب پرست ها آرزو نمی کنند!

چند ماهی بود که نامه های پی در پی می نوشتم که قصد ادامه دادن ندارم ... واقعا بریدم از این جماعت... بالاخره بخشنامه ای اومده که اجازه می ده بازخرید بشیم ... زنگ زدن که بدو بیا که به آرزوت نزدیک شدی ... ۲۰ سال پیش که وارد این حرفه شدم هرگز فکر نمی کردم روزی برسه که از مهیاشدن امکان نرفتنم تا این حد خوشحال و سرمست بشم ... خوب اداره ایه خوووووووووب ...!!! 
از وبلاگ همکار:  http://magicalam.blogfa.com/

خرمشهر هنوز جنگ زده است

   شهر خرمشهر آزاد شد .. خونین شهر آزاد شد و ...  خیلی خوشحال شدم ... نمی دانم دقیقآ چقدر از اعلام این خبر گذشته بود که به شهر تبریز رسیدیم ... فوری پیاده شدم تا این خبر خوش را به آن رزمنده چشم انتظار بدهم ... به محض این که بالای سرش رسیدم ... دیدم در خواب عمیقی فرو رفته .. چهره اش دیگر خسته و درناک به نظر نمی رسه ... تکانش دادم .... برادر .... برادر ...  بهیار پرواز با اندوه گفت : جناب سروان او همین چند دقیقه پیش تمام کرد ...

نمیدونم فهمید که شهرش آزاد شده یا نه ...؟ ولی مطمئن هستم روح او هم با خرمشهر آزاد شد ....

ادامه مطلب ...