خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

من آیت الله هستم نه حجت الاسلام والمسلمین

این القاب دکتر و استاد و غیره هم بعد از انقلاب برای خود داستانی دارد.خیلی ها عاشق این القاب هستند و اگر غیر از آن برایشان استفاده شود به قبایشان بر می خورد و خیلی ها هم که در حد القابشان هستند - اصلا اهمیتی به کاربرد آن نمی دهند و خیلی متواضع از کنار آن می گذرند. 

یکی از همکاران که اخیرا هم از سردبیری کنار گذاشته شده اند تعریف می کرد: خبری مربوط به آقای احمد خاتمی (نه سید محمد خاتمی) را با عنوان حجت الاسلام و المسلمین روی خروجی ارسال می کند.  

دقایقی نمی گذرد که یکی از دفترداران  ایشان تماس می گیرند و ضمن اعتراض به سردبیر برای استفاده از لقب حجت الاسلام و المسلمین به جای آیت الله - تاکید می کنند که آقای احمد خاتمی آیت الله هستند و خبر بایستی اصلاح شود. 

سردبیر وقت هم اینگونه توضیح می دهد که چون در حکم رهبری از ایشان بعنوان حجت الاسلام و المسلمین نامبرده شده او نیز از این عنوان استفاده کرده است. 

در هر صورت دفتر دار در نهایت قانع نمی شوند و با صدایی خشمگین نام سردبیر را می خواهد! 

نظرات 5 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

پذیرش نمایندگی فروش در سیستم تجارت الکترونیک پایگان
بزرگ ترین سیستم همکاری در فروش در ایران
پرداخت 40 درصد از فروش محصولات
امکان افزایش درآمد تا 50 درصد
درآمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان
این یک فرصت بی نطیر است
همین حالا برای عضویت اقدام کنید

Shorox سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.Shorox.ir

ÓáÇã ÏæÓÊ ÚÒíÒ ! æÈáǘÊæ ÏíÏã Îíáí ÎæÈ ÈæÏ ! ãíÎæÇã íå ÓÇíÊ ÌÏíÏ ˜å í˜ ÑÊÇá ÇíäÊÑäÊí ˜å í˜ ÔȘå Þæí ÇÌÊãÇÚí ÇÓÊ ÑÇ ÈåÊ ãÚÑÝí ˜äã ! Ç ÔÑæ˜Ó ÈÒѐÊÑíä ÑÊÇá ÇíäÊÑäÊí ÇÓÊ ÍÊãÇ ˜ ˜ä : http://www.Shorox.ir

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

شنبه 16 مرداد ماه سال 1389 ساعت 13:49
ارسال کننده ماهرخ <baran_1346@yahoo.com>
عنوان نامه یه درد دل
متن نامه سلام. منم یه زمانی یه ایرنایی بودم . عاشق کارم بودم و از این که تو ایرنا کار می کنم احساس بزرگی می کردم. الان ایرنایی نیستم. یواش یواش و به تدریج بیرونم کردن. نه اینکه خیال کنید تابلو عذرم رو خواستن ها! نه . یواش یواش و با درایت بیرونم کردن. دولت مهرورز تابمون نیاورد.الان بیرون از کشورم . و بازم می نویسم . خیلی خوشحال شدم وقتی وبلاگ شما رو دیدم . خیلی خاطرات برام زنده شدند. دلم میخواد از حال دوستانی که اونجا داشتم خبردار بشم. دلم میخوادبدونم اون اتاق خبر، الان تو چه وضعیه . اونجا خونه منم بود.

---------------
ما هم خوشحالیم از اینکه یک همکار قدیمی از این طریق خاطرات خوشی براش زنده شد و متاسف که اینگونه با انسان ها برخورد می شود... اوضاع و احوال زیاد فرقی نکرده و انگار هنوز باید مغضوب داشته باشیم.. به امید تحولات انسانی..
ضمنا خوشحال می شویم اگر خاطرات خود را برایمان ارسال فرمایید.. موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.shorox.ir/

به شبکه اجتماعی شروکس خوش آمدید
شروکس یک شبکه اجتماعی قدرتمند مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از 200 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس می‌توانند تازه ترین‌های سایت را پیگیری نمایند. عالیت شروکس ، تهیه و ارایه خدمات ایترنتی میباشد. شروکس سعی دارد در آینده بتوانید اکثر نیازهای استفاده کنندگان اینترنتی را تامین کند . شروکس یک اسم زرتشتی است که اسم پسر بوده که اول شارووکس بوده و بعد از طی سال ها این اسم به شروکس تبدیل شده و جنبه تاریخی دارد . شروکس توسط هر وسیله‌ی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبال‌پذیر است!

هم‌اکنون به ما بپیوندید! http://www.shorox.ir/

کاوه جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

بعد از خواندن این خاطره چند ثانیه به طرز معنا داری سکوت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد