خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

خاطرات و خطرات خبرنگاران

خاطرات ایرنایی ها

حسن آبادی: نماز نمی خوانم و پاریس هم نمی روم

حسن آبادی در سمینار مشهد نمایندگان ایرنا در خارج از کشور سوژه اصلی خنده بود اما همین دیوانه بازی ها باعث شد ماموریت او به پاریس لغو شود.

حسن آبادی در این سمینار اشعاری هم به این شرح می خواند:

اگر بخوای بمونی    باید نماز بخونی

حراست و گزینش     باید نمازتو با هم دیگه ببینند


یکی از سمینار های نمایندگی های خارج از کشور (اگر اشتباه نکنم سال ۶۸ یا ۶۹) در مشهد برگزار شد.

در این سمینار حسن آبادی که برای اعزام به پاریس آماده می شد - حضور داشت..

تمامی شرکت کنندگان درسالنی در کنار یکدیگر (چند اتاق) می خوابیدیم..صبح ها اول وقت نیز یکی می آمد و همه را برای نماز بیدار می کرد. اولین صبح بیداری سمینار من با صدای بلند حسن آبادی که داد می زد" بابا نماز نمی خوانم و پاریس هم نمی روم" بیدار شدم.

  همه افرادی که صدای او را شنیده بودند  آن روز را با خنده و شوخی شروع کردند.

همان روز هم وقت نماز ظهر دیدیم که حسن آبادی با صدای بلند دنبال آقای بهمن آبادی ( از پرسنل دقت حراست) می گردد..از او سوال شد بهمن آبادی را چه کار داری..گفت: می خواهم نماز بخوانم و حراست  هم باید ببیند که من نماز خوان هستم.

در این سمینار احمد بورقانی دو فرزند خردسال (در آنزمان - سهام الدین و کمالدین) خود را نیز آورده بود و آنها نیز در موقع  نماز جماعت به صف نمازگزاران می پیوستند. یک روز حسن آبادی به شوخی به آنها گفت: شما هم برای ماموریت پدرتان  مجبور به نماز خواندن شده اید...که احمد از این شوخی به شدت خندید.

البته یکی از ویژگی های  حسن آبادی شوخ بودن اوست و همه می دانند که خیلی از ژست های او برای خنداندن همکاران است و او فردی مقید به عبادت است.اما در هر صورت این دیوانه بازی های او باعث انصراف دکتر خرازی و لغو ماموریت حسن آبادی به پاریس شد. 

نوشته شده در دوشنبه چهارم شهریور 1387 ساعت 17:46 شماره پست: 2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد